Snabbgenomgång framifrån och bakåt

Träffen med en Ida idag blev tyvärr inställd pga mitt jävla ätande (måste vara därför som min mage har strejkat hejvilt hela dagen). Så i stället låg man och tittade på tv/sov hela dagen, skönt men otroligt tråkigt.

Gårdagen var väl inte heller så innehållsrik med tanke på hur ens pv alltid mår "dagen efter" men mys blev det i alla fall.

Sista dagen på året slutade väl som den började, med en traditon; med smått kaos/bråk men ändå hyffast lyckat, till slut.

Kortkort summering av mina senaste dagar, och jag pallar nog inte mer för min mage säger emot, och vad har man att sätta emot en mage? Pft, inte en fjärt. Så

Pust&stånk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0