Ränderna går aldrig ur

Men en "schema-fri" fredag sitter ju aldrig fel! Och eftersom jag vet att jag mår dåligt resten av dagen om jag sover för länge på morgonen så stog väckarklockan på ringning halv 8, härligt!

Jag har upptäckt en sak om mig själv, tyvärr kanske inte så positiv, men dock hamnar det ändå på listan "om mig själv" ;

Vad jag än har på mig, hur dyra eller fina kläderna än är, hur välvårdat och fixat mitt hår än skulle vara, så kommer jag alltid att se ut som en bonde.

Det är alltså bara att ge upp.

Ciao


Kommentarer
Madde

Men Frida :O Du ser väl absolut inte ut som en bonde!

Om man inte känner dig så skulle du lätt passa in som stadsbo :P

2009-01-23 @ 22:08:38
F

Nejnejnej :) Jag har inte ens en gnutta stil, jag är helt enkelt en bonde .

2009-01-25 @ 13:52:50
URL: http://frida900324.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0