Otränad klenis

Puh, helt slut efter första dagen efter lovet! Visserligen gjorde vi väl knappt något och slapp sista lektionen, men vadå.. Och jag hade faktiskt tänkt att ta en promenad idag med men min rumpa och baksidalår skriker NEJ så fort jag bara tänker ordet "gå" så det får väl bli en mjukstart för gamelkärringen, men arla imorgon ska jag ta mig tusan ge mig ut, för första (och enda) lektionen imorgon börjar 12.45.

Kalorier behövs sannerligen brännas, om jag ska kunna dricka loss med brudarna tomorrow night !

Tro, hopp och(på) förbränning


Kommentarer
sofia

Ååh bor du på gård?! :) va mysigt!

Han skulle fylla fyra nu i maj..köpte honom som 1,5 åring. Han busa i hagen (som alltid den busen hihi..) och gick omkull, krossade knät. Fanns inget att göra tyvärr. Nej rider inte nu. orkar inte, det gör för ont. Men i framtiden ska jag köpa en ny. Tycker det är lite skönt för tillfället att inte ha de utgifterna varje månad och att kunna ha lite tid för mig själv. Men sen blir det ny polle igen. =) Vad heter din? Kram

2009-01-08 @ 18:45:45
URL: http://sofiahivall.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0