Bajsblä

Har inte mycket att skriva om gårdagen, gjorde nämligen ingeting. Låter skönt va, men jag höll på att bli tokig! Så varför gjorde jag inget då? Nej för att min otroligt tråkiga pv vägrade gå utanför dörren och då blev jag på dåligt humör och pallade inte gå ut jag heller.

Meen, i fredags däremot var jag ute med folk, det var skojigt, haha träffade i princip halva klassen också! Men nu har jag mensvärk, är på alltmänt segt och tråkigt humör men ska nog bege mig ut i stallet!

Pling


Marcus, Johanna, Tessan, Jens och Jag    Danne(?), Emelie, Richard, Kattis och Tessan igen


Kommentarer
sofia

Hej hörru =) Jag har min seg dag idag typ..Svara på mitt mail?? :P Kramis

2009-01-11 @ 14:22:59
URL: http://sofiahivall.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0