10 sanningar

JAG:

- är rädd för framtiden, för att bli vuxen
- sög på tumme när jag trodde att ingen såg tills jag var 6-7 år
- är pinsamt snål
- har aldrig suttit i ett flygplan, och därmed alltså aldrig flugit
- önskar att jag skulle haft dålig syn, så att jag skulle få ha glasögon
- har aldrig stått på ett par slalom skidor/snowboard
- har en obotlig beslutångets, oavsett vad det gäller
- är totalt värdelös på att dansa, sjunga eller spela något instrument
- har ridit sedan jag var 6 år
- har två stycken piercingar


Kommentarer
Anonym

Du kan få min syn om du vill =) ^^

2009-01-20 @ 19:54:01
F

Gärna!

2009-01-21 @ 17:47:12
URL: http://frida900324.blogg.se/
Anonym

Kom och hoppa fallskärm! Då får du båda flyga flygplan och trilla ner på samma gång ;D

www.skidive.se

2009-01-21 @ 19:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0