Alla hjärtans dag

Det är väl ingen som missade vad det var för dag igår, inte Robin och jag heller. Men tycker inte att det är sån stor dag så vi hade en vanlig mysdag men med lite mer ätande, lite mer nuppande och lite mer presenter.

Den här fina buketten fick jag av min gosepelle

Även det här gulliga kortet

Efter en mysig frukost och ett skönt bad blev det en sväng till Biltema och efter det åkte vi ner på stan och tog en kebab.

När vi kom hem till mig senare så tittade vi på Bilar med kex, ost och vin till. Ännu senare tittade vi på Ice Age 2 (ja vi är disney-nördar) och åt marängswich!


Det går inte att förklara hur mycket jag älskar Robin och vad han betyder för mig
, så jag tänker inte ens försöka.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0