Stieg Larsson - min näste Gud?

För drygt en timme sen kom Robin hem, slängde i sig lite mat och dog. Grabben har meckat bil heeela dagen medans hans flickvän läst bok heeela dagen. Rätt så duktiga att roa oss på varsitt håll alltså.
Män som hatar kvinnor är läst till sista raden och det kliar i ögonen efter att få börja med Flickan som lekte med elden. Men, skulle jag börja skulle jag inte sluta fören den var slut och det känns faktiskt lite trist att missa ett nyår för en bok som egentligen kan vänta en dag. Eller två.

Funderar faktiskt på att se filmen nu, den första alltså. Jag börjar ana lite smått besatthet av triologin, undra om det finns avvänjningspiller när jag läst och sett sista delen.. Äh jag säger som Lars; det visar sig

Godbaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0