Söndag utan ångest

Nja.. Prickade nog inte rätt på nån punkt, jo förresten! Jag tog mig ett bad, fast det blev ensamt för det gick inte att få ner badkrukan. Däremot tog jag med mig en av julklapparna, fick ju hela millenium-triologin i bokform av torrisen, mycket mycket fin klapp.

Och visst åkte vi till stadium men inte blev det några skidor, haha nej i stället blev några kryddbehållare från IKEA.

Men jag fick faktiskt med mig Robin ut på promenad med mig och två gulingar från familjen (Wilma och Zebbe). Så lite medgörlig är han trots allt.

Men nu är det söndagsmys (öh, visst är det söndag?) framför Simpsons the movie

Kaputtrutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0