Mitt tvåtusennio

Va fan.. Hade tänkt att sitta och göra en sammanfattning av året, alltid kul att läsa i efterhand men kan inte förklara året så här i ett inlägg. Men 2009 var i alla fall som inget år har varit förut.

Jag tog studenten, var obunden i några månader, förlorat Twiggy och Vabis, vänner har försvunnit, men nya har tillkommit, har nästan gett upp all kraft för Hoffe, insett vad jag har och inte har, jobbat ett halvår i streck, haft underbar tid innan och efter studenten med en klockren klass, sett hur otroligt duktiga unghästar vi har, gjort ofantliga misstag, tappat bort mig själv, Robin flyttade 10 min extra ifrån mig, varit bekymrad över Zebbe, semestrat på Liseberg m.m., självklart karusellat på grönan, köpt bil, blivit moster och gudmor, vairt brudtärna, haft sönder mobil (ovanligt) och köpt en ny, tältning i Vik, tränat för lite, längtat och planerat lägenheten, och..

Oj, det har nog hänt massa mer men nu tog det stopp. Men det har nog varit ett bra år. Tror jag. Och dåligt. Som vanligt då? Fast ändå verkligen inte som vanligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0