Haha vilken kväll

Haha var ju ute med jobbet igår (ledigit idag, jäkla tur) och jisses vad jag fick i mig. Troligtivs gjorde jag bort mig, jag har alltid ångest dagen efter, oavsett. Kom hem vid 2, full som ett as så ställer jag och steker mig en hamburgare, hahah. Sätter mig i soffan för att käka den, sen kom jag inte så mycket längre. Vaknade upp vid kvart över 8, trodde klockan var typ 5-6 eftersom Robin inte hade sagt något innan han drog till jobbet.

Just nu vill jag att det är lördag så att jag hade honom bredvid mig, saknar honom som fan eftersom vi inte setts på hela veckan.

Fan jag är nog fortfarande full, fylleinlägg vid nio på morgonen, så det ska va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0