Att en måndag kan sluta så bra!

Åh gud så skönt! När mami och jag hade plockat in pållarna så gick jag in och drog en tjugominutare på crosstrainern, körde sen lite mage och nu är jag precis utkommen från duschen

Aaah, varför avslutar jag inte alltid mina kvällar så här? Nog för att min kropp behöver det, men främst så är det min allmänna trivsel i livet som behöver det här. Jag mår verkligen så mycket bättre när jag tränar regelbundet, blir både gladare och piggare, älskar den där energin man bara får av att träna


Men nu ska jag klä på mig, sen hugga tag i påsen med mammas nybakade bröd och bege mig till Robin. Han ringde och skvallrade att det är premiär för flickan som lekte med elden för eksätravägen 118, och det kan jag ju bara inte missa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0