Trött, nött och rött

Jag hade helt glömt bort att det var så här trött man kunde bli efter en dag på jobbet. Jag lyckades undkomma självmordströttheten när jag jobbade på påsklovet, men efter första dagen på praktiken så vill jag bara strypa mig själv

Varför valde jag ett jobb som gör att man väcks vid FEM på morgonen ?!

Knappast att något stod rätt till i mitt huvud vid mitt gymnasieval, fast kan väl inte påstå att det gjort det någon annan gång heller för den delen, men Emelie tog nog priset idag

Tur att jag är tjenis med Gud så att allt löste sig till slut!

Tjolahopp



Kommentarer
sofia

Haha tjenis med gud. Det vill jag med va, fast kanske ja e förresten?! VET DU.......har en sak att berätta =( men det blir i mailet. buhu.. menmen. Talang filmen va kul va? Jag skratta så ja höll på att kissa ner mig när jag såg den!! Hoppas allt e fint! Kram

2009-04-21 @ 20:38:10
URL: http://sofiahivall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0