4 September - Lycka (med en kant av bad feeling)

YES jag är back! Stenhagen, här har ni mig i mina älskade NCC-kläder. Aaaah, fruktansvärda mornar, men ack så underbart det är att kliva ur byggboden klockan halv 7 på morgonen och veta att man har 8,5 timmars arbete framför sig med NCCs dreamteam. Hejdå fordon, hejdå Kenta m.m., hejdå maskiner, hejdå obehagskänslan, för NU är jag ren anläggare och ska så förbli(har nog egentligen vart det hela tiden, men inte fått det klartställt fören nu).

Bye

(Ps. Alltid kul när vissa bara kommer och förstör. Ds.)


Kommentarer
Emelie

HEJDÅ KENNTA, Hejdåå äckel bönderungar!

HEJ SKANSKA, äsklings gubbar!!

HEJ SKÖNA ANLÄGGARE!

HEJ BP3C :D :D

Frida jag är faktiskt glad nu, allt känns bra igen!

plus att jag har börjat blogg nu,

vilket nörd jag är :)

2008-09-04 @ 21:40:39
URL: http://lindbergemeliee.blogg.se/
Evelina

Vad skönt att det löste sig :) Så du är också i Stenhagen? ;) Jag är kvar där fortfarande jag ;P hehe

2008-09-10 @ 18:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/elli00t
Frida

Yes, jag är kvar i Stenhagen. Haha oj, men det borde väl inte finnas så mycket jobb kvar där för er ?

2008-09-10 @ 18:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0