24 September - Knasiga dröm

Haha drömde en sjuk och äkligt verklig dröm i natt! Egentligen skulle jag vilja skriva ner alla detaljer och krumeluxer men tror inte att jag pallar det helt ärligt, för som drömar är som mest, detaljrika, luriga och knasiga, så skulle allt det inte få plats här känner jag.

Men, det började med att jag hade fått mitt dröm-möte, jag skulle få träffa Brolle! Yes, ni som känner mig vet att jag avgudar den mannen. Sedan började allt med massor av kramar (ehh ja) som gjorde att vi blev kära (tänk om det var så lätt!) men det blev lite jobbigt eftersom jag redan har Robin, men BROLLE liksom! Så vi var typ hemma hos mig i 2-3 dagar (tänk er, HAN VAR HÄR!) men till min stora besvikelse var han urusel på att hångla. Men, som tur var gjorde vi faktiskt knappt det, det var mest hans leende det handlade om, det snuskigaste vi gjorde var just kyssas (sarkastiskt "oh"). Men plötsligen så slog det mig vad jag höll på med, och fortare än blixten så var jag hos Robin i stället - för hur kan man vara så dum att sumpa den bästa chansen man fått? Jag insåg helt plötsligt att det är ju Robin jag älskar, han som betyder nåt, Brolle betyder ju ingeting för mig egentligen, inga känslor kan slå dom som jag känner för Robin! Den absolut bästa killen som finns i mina ögon, hur dum kan man vara och sumpa det?

När jag sen vaknade skämdes jag lika mycket som en djävul skulle gjort om den orsakat nåt bra. Jag kramade om Robin som om det vore mina sista andetag, viskade "jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig förlåt!" och han mumlade nåt ohörbart till svar och susade vidare.

Och ja för att avsluta det här, detta var totalt ondöig fakta, men ack vad nåt så töntigt kan få mig att värdesätta Robin ännu mer.

Bye

(Ps. Känner du för att deppa - läs en tidning. Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0