18 September - Härliga vardag

Puh, det är så fullt upp hela dagarna att jag knappt hinner tänka. Är det inte jobb, så är det flera hästar som behövs ridas, är det inte dom så är det gym som gäller. Och är den inte nåt av det så är det välbehövd sömn som står på schemat, och ja, där kan man säga att dygnets 24 timmar tog slut för länge sen. Haha känns som att det här har blivit en klago-blogg? Men, för att få det att låta lite mer posetivft kan jag tala om att jag gör allt det där med ett leende på läpparna, även om orken titt som tätt tar slut så är det dom där sakerna som gör min vardag.

Bye

(Ps. Jag saknar Ida! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0