14 September - Igår

Efter mys i Kattis nya lya så drog vi ner på stan. Eftersom det var gratis inträda på people så kilade vi in, och efter två snabba cider för mig så pallade jag inte vara kvar, därför lämnade jag två av mia partypinglor för att söka upp Sofie och hennes gäng. Sagt och gjort, strax därefter stod jag på max vid ett bord av folk och Sofie och Matte satt längst in. Stämningen var kanske inte på topp, men efter en stund drog vi mot stadsparken ( ha ha ) där folk möttes upp. Efter en stund kom även Johanna och Tessan dit och vi tre slog följe med två toppen killar, Niklas och Allan, även riktigt saknade.
Men, eftersom jag inte var den smartaste när det gällde skoval, bangade jag ur och gick till sista bussen vid halv 1. Precis innan det löd kvällens sista komentar på stora torget; "Vad som än hände där borta, är jag säker på att Gud hade fullständig kontroll".

Bye

(Ps. RIP Sofies väska. Ds.)


Kommentarer
♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Goddagens!

Haft en bra helg?

2008-09-14 @ 15:03:17
URL: http://jyees89.blogg.se/
Sofie

Haha. Kommentaren!

Det SUGER att min väska är borta.

2008-09-14 @ 17:43:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0