Too late, and I´m sry

Jag och Gosepellen låg och tittade på "American history X" igår tills det var alldeles för sent, men jag säger bara det, FY SATAN VILKEN VIDRIGT BRA RULLE! Åh, kunde ju knappt somna efteråt pga att jag inte kunde sluta tänka på filmen. Jag tittar i princip aldrig bort på filmer, hur läskigt det än är, men igår var jag tvungen att göra ett undantag. Ni som sett filmen vet vad jag snackar om, hur kan en människa vara så totalt känslokall och stampa på en annans persons huvud samtidigt som denne har tagit trottoaren i munnen så allt bara knäcks? Ryser så fort jag tänker på det. Sedan, när Danny blir sjuten i slutet så kunde jag inte hindra tårarna, hade sån otroligt känslomässig inlevelse i filmen att det kändes som att han var min bror.

Har bara en sak att säga; vidrigt, fullständigt vidrigt (men det gör för den sakens skull det inte till en sämre film, snarare tvärtom).

Bye


Kommentarer
Johanna

Den filmen så så sjukt jävla bra!!

2008-10-20 @ 22:19:14
URL: http://s0ckerbiten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0