Tjockistjejen på g

Onyttighets-Frida har kommit fram igen, depp. Men skuldkänslorna blev något dämpade efter ca 1 timme på löpbandet idag, måste erkännas att efter det kände jag mig som en riktigt bra tjej! Delvis berodde nog dom känslorna på att jag klarade av att hålla mig från giftpinnarna igår (var tvungen att skryta lite över det, förlåt).

Ja, gårdagens kväll betod alltså av en stund på People, men eftersom 50% av sällskapet icke behagade det stället så drog vi över gatan till Etage, och tjaa, det blev en helt okej kväll förutom att jag aldrig, verkligen aldrig, lär mig att sätta på mig bekväma skor så efter några antal timmar kändes det som att jag hade minst dubbelt så stora fötter.

Nu har jag en hel vecka framför mig med betalt arbete, visst är det underbart?

Natti


Kommentarer
Sofie

Haha, det där med skorna tänkte jag på när jag såg dem i hallen. jag tänkte för mig själv likosm "HAHA, Ska hon stå och dansa och gå en hel kväll i DEM DÄR? Lycka till sötnos..."

;)

2008-10-26 @ 22:08:37
URL: http://sofiieekman.blogg.se/
Tott

HAHA men jaja! x)

2008-10-27 @ 19:34:31
URL: http://frida900324.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0