Svett, skratt och snygg bh

Kom precis hem från fam. Ekman och vad är det första man möts av? Jo ett totalt bombnedslag, skärpning Frida! Detta är inte likt mig, men Robin har väl smittat av sig med sitt, ehm, mindre städade rum..

Något annat jag möttes av när jag kom hem var mor, far och syster som bad mig vänligt fånga in den sista #%& ponnyn som vägrade gå in från hagen. Och med lite gulligull och fjäskande med stöd av en havrehink så kom tösabiten fram till slut, suck, skulle dom inte vara så söta vet jag inte varför man skulle ha dom (det sista var en lögn).

Men sammanfattat så var denna dag lyckad, efter afrodancen med Sofie så blev det tyvärr inte Sex and the city lookande, däremot blev det American Pie, inte fy skam det heller! Och avslut med gamla msn-konversationer och fisk-Frida/darin-bilder så infann sig även lite skrattårar.

Svejs och godnatt

(Ps. Vad är det som är fel när man bli inspanad av en tant? Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0