Shopping och snö yra

Efter jobbet blev den en fika på Symfan med Sofie, mmm, alltid lika härligt att värma sig med en caffe mocca. Sedan var det bara att hålla i hatten, för det var shopping-time! Jag lyckades otroligt nog nästan pricka av hela listen, det som nu fattas mig är ett par stövlar. Hittade faktiskt ett par, men tyvärr var det lite väl mycket ankfot över dom, trotts detta är det inte omöjligt att det blir ett köp (jag vet en som kommer garva ihjäl sig).

Jag tog en bild på dagens inköp med "min" hajpade mobilkamra, men när jag skulle föra över den till datan fungerade det icke och jag orkade inte anstränga mig så därför får ni ha lite fantasi;

Randig mössa, H&M 29,50:-
Svart halsduk H&M 49,50:-
Grå kofta JC 399:-
Svart "toppluva"
(citat från Monica) 99:-
Svart bag Åhléns 299:-

Helnöjd med dagen, eftersom det även var snö i luften och jag mös!

Tjillevippen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0