Lördag 18 Oktober

Kvällen igår avslutades med ilska och den höll i sig hela morgonen. Orsaken till min ilska är en pv vid namn Robin. Efter gruskastning på fönster, väskdunkning på samma föremål och miljoner samtal till herrn vid 2-tiden i natt så höll jag på att bli fullständigt tokig. Är det ens lagligt att sova så tungt som han kan göra?! Jag säger bara, tack och lov att Kattis bor i trappen bredvid, annars hade en stelfrusen Frida inte vart rolig att tass med imorse (Robin tyckte nog att jag var arg så det räckte ändå). Men självklart förlät jag gosepellen.

Resterande av dagen spenderades en del pengar (Vad har hänt med mig?!) så det blev ytterligare en bh och två par trosor, mmm härligt! Skulle även ha blitt en FP-tröja, men med min beslutångest så får det nog bli en annan dag.

Imorgon bjuds det på tårtkalas (mammsen fyller år) , afro och satc-tittande med Sofie! Men nu vill en gosig Robin att jag ska sluta nörda mig och komma och krypa ner med honom, och eftersom hans ord är min lag så

Bye

(Ps. Kvällen med girlsen igår var härlig, som vanligt! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0