Hipp hipp hurra! och andra trevligheter

Yes, idag är det "Grattis grattis Mamms" hela dagen. Hon verkade i alla fall glad över höstkransen hon fick utav mig och Robin, det känns bra. Men jag gissar på att jag kommer synda idag, alltså proppa i mig sötsaker (förlåt Gud, alternativt Sofie).

Vem kan någonsin motstå Sherek-filmerna!? Jag och gosepellen startade morgonen med "Sherek den tredje" och mackor med smält ost på, mmmm, finns det något bättre sätt att starta dagen på? Att jag sedan gick ut i stallet för en tur på min gula springare försämrade inte fortsättningen på denna söndag.

Nej nu är det dax att hoppa in i duschen så

Bye



Kommentarer
Sofie

Haha.. attans Frida!!

2008-10-19 @ 12:53:29
URL: http://sofiieekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0