Hål.. i hålet?!

För ca tre år sedan ökade jag med hål i vänster örat från ett hål till tre stycken. Första året hade jag konstant örhängen i dom två nya hålen, sedan började jag vänja mig av, med rädsla att dom skulle växa igen. Efter några månader fick jag problem med det hålet som satt högst upp, så då satte jag återigen i ett örhänge som fick hänga med 24/7. När det var läkt och fixat tog jag åter ur örhänget. Nu på senare tid har det blivit problem i det hålet igen, med svullnader, var och blod.

Nu till saken. Imorse skulle jag testa om jag fick i ett örhänge och i ett vips! Så satt den där i hålet, utan smärta och problem. Då jag försökte titta bakifrån på örat upptäcker jag att jag har tre stycken oanvända hål, men på framsidan var dom bara två. JAHA?! Alltså har jag lyckats skapa ett hål i hålet någon gång under någon av perioderna när jag haft problem med hålet (hålen?). Haha ja vad säger man, suck?

Men nu är det time för sängen, så

Natti


Kommentarer
Sofie

HAHA. Ett jäkla problem det där! :o

2008-10-23 @ 06:52:13
URL: http://sofiieekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0