6 Oktober - Helgen

Efter en rysligt god middag på Troja så gick jag och Robin för att se Batman, och den var ruskigt bra. Måste erkännas att jag fastanade för Jokern, som utan tvekan var bäst (äkligt bäst).

Lördagmorgon började med ett hopp, trodde att jag hade försovit mig! Men insåg sedan att så var inte fallet, så kunde därefter gå upp i lugn och ro för att sedan fara ner till ridskolan och jobba i ca 3 timmar.

När jag kom hem vid 10 så gick jag och la mig bredvid Robin - och somnade. Sedan var hela e.m. förstörd, blev råseg. Men en tripp till Ida i Bjk blev det ändå för filmtittande. När jag hade sovit mig igenom sista filmen bestämde jag mig för att hämta Robin för att därefter fortsätta med min välbehövda sömn , men pojkarna hade andra planer. Så med flottigt hår och hejochhå kläder blev det krogen (träffades folk, vissa mer överaskande än andra).

När jag dagen efter vaknade mitt på dagen insåg jag att det vare dags att röra sig uppåt, för det var bokat Afro med Snoff. Har bara tre ord att säga ; JOBBIGT MEN KUL!

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0