17 Oktober - Fint

Puh! Sitter i Kattis snygga vardagsrum och är fortfarande varm efter en underbar och välbehövd dusch. Idag har vart en helt okej dag, jag har till och med shoppat! Blev förvånad över mig själv, för på sistone har jag fått något slags anti-shopp-humör. Men det blev t-shirt och tights på Gina, halsduk på KappAhl och bh på H&M.

Ikväll blir det krogen, är väl inte råladdad med tanke på att jag inte hann få med mig några kläder imorse och helt slut, men det får funka helt enkelt. Robin gjorde saken en aning bättre, han köpte nämligen goodaste ciderna, mums!

Men, ska börja fixa mig nu så

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0