15 Oktober - Dålig stämning

Nej idag har inte varit en bra dag. Kan man inte bli tokig på p-piller?! Dom gör ju inte som dom ska! Åja, det kanske var att överdriva, funktionen att skydda sköter dom utmärkt än så länge, men när mensen kommer mitt i kartan måste det ju vara något som är fel?! En uppgift som dom små rara pillerna har är ju att mensen ska komma regelbundet, men när det inte inträffar blir jag bara less. Jag har inte ens oregelbunden i vanliga fall, så varför får jag det när jag till och med äter något för att förhindra detta?!

Mamma är inte en favorit för mig i alla lägen, men när det gäller en punkt beundrar jag henne verkligen. Förut har jag tyckt att det varit en mindre bra egenskap men ju äldre jag blir ju mer inser jag att hennes sätt att alltid vara ärlig och säga det hon tycker är verkligen få förunnat. Lika mycket som jag beundrar henne i den punkten, lika mycket föraktar jag mig själv. Jag är en stor jävla idiot-loser.

Bye

(Ps. Sofie undrade varför jag alltid avslutar med Ps. och ärligt talat vet jag inte. Ds.)


Kommentarer
Sofie

Du är fett bra Frida.

2008-10-16 @ 07:05:02
URL: http://sofiieekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0