13 Oktober - Ditt och datt

Jobbet flöt faktiskt på riktigt bra denna måndags-blåsiga höstdag. Nog för att det finns roligare saker att göra än att lägga 10x10 plattor och att ha en storgatsten att gå på som ser ut som en berg och dal-bana, men hey! Imorgon kanske jag går över till dubbla storleken på sten, så varför deppa? Nehedu, I´m happy!

Haha, ja syrran har definitivt skaffat sig en toppen snubbe! För jag menar, hur många killar skulle gå ut i en lerig hage och hämta en ponny för att därefter borsta och pyssla om honom för sin svägerska? Nog för att största anledningen var att han hade tråkigt och egentligen var det nog inte ett dugg för min skull, men måste sägas att Johan är en härlig person.

Imorgon blir det träning med Sofie, för att därefter fota (?). Tyvärr är jag en aning skeptiskt till det sist nämnda, pga att det har en förmåga att bli mörkt satans fort nu för tiden. Men jag håller stenhårt på att Sofie är en gud på att trolla till det, så det ska nog gå bra!

Bye

(Ps. Tänk vad mycket jag tycker om Robin! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0