12 Oktober - Härligt!

Åh vilken härlig dag! Fast det var kanske inte dom första tankarna imorse, morgontrött som man är. Men när jag väl kom upp så sken solen och det var bara att fara hemmåt från Salabacke för att ta sig en tur på Zebbe the man. Och inte vilken tur som helst, det var ju klubbtävling på 60 cm som gällde för oss två, barbacka och en fiolsträng till pålle (dock inte utseende mässigt då han mer liknar en flodhäst). Trots detta slutade vi på inte mindre än en delad 3:e plats, vad kan vara mer härligt! 

Målade även en liten snabbis hos brorsan, och det var inte mindre härligt det för fick pengarna för mitt jobb och slit (oja). Undertiden jag stod där och penslade så slog min sis en pling och gav mig äran att rida Hoffe mannen. Första gången jag satt på honom efter hans friskförklaring, och återingen kommer ordet härligt upp!

Så nu sitter jag här i väntan på att maten ska bli klar så att jag kan fylla på kistan, för efter det är planerna en promenix med Wilmisen, härligt!

Bye

(Ps. Fredagen var även den härlig, blev en välbehövd dejt med Johannan! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0