Sagan om Fridas Fredag

Efter en sopande dag igår på jobbet med smärta i nacken fortsatte schemat med Gränby c där mina älskade skor blev uthämtade efter omklackning (välbehövd sådan!). Sedan blev det ridtur med Evve, småkallt men ändå skönt, Hoffemannen är ju på g!

När man inte har en bil längre blir tiden väldigt begränsad, för plötsligt måste man anpassa sig efter bussen och den väntar tyvärr inte om man inser att man måste testa en annan outfit, , stresssminkad och med kläder påslängda blev det bussresa ända till SF där folk väntade för att vi skulle bege oss in i salong 5 där Saw 5 väntade (bokstavligen, eftersom den blev försenad 5 min.) Men eftersom jag och min omtalade pv var alldeles för trötta så bangade vi senare på kvällen efter nån timme på People och begav oss mot Salabacke.

När jag var på g. centrum så blev det en snabbtitt in på The Body Shop (att jag aldrig lär mig) och naturligtvis blev det shopping. Ett special erbjudande för medlemar, 5 ögonskuggor för 221 kr. Vilken mänsklig tjej kan motstå det?! Inte jag i alla fall eftersom deras skuggor är bäst. Så, nu har jag lite nytt att leka med!

Sussa sött

(Ps. Jag har äntligen hittat stövlar som passar mig, från och med nu avgudar jag Sthlm DG! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0