Rumpvärk i solblandat regn, hallelulja

Om jag inte visste att jag hade en rumpa förut, så vet jag det nu i alla fall! Puh, länge sedan jag hade träningsvärk, men efter mitt lilla uppehåll från träningen (tis-sön) så får jag faktiskt skylla mig själv. Ja igår var jag alltså och tränade igen, snacka om skönt! Visserligen var ingen av grabbarna grus (jag, Sofie och Mattias) särskilt taggade men det är inte mycket som slår känslan efter en stund på Nautilus. Så, utan tvekan är det värt att bita ihop och kämpa på.


Yes vad mitt jobb är underbart sådana här dagar (ja, det var en ironisk ton där). Tack och lov kom inte regnet fören på e.m. så det var inte en helt värdelös dag. Däremot har jag hört skvaller om att det ska komma 15 mm imorgon. På med leendet och kom igen Frida! Är ju trots allt bara 4 dagar kvar på praktiken, sedan är det plugg igen (pinsamt att erkänna att jag faktiskt har saknat det).

Tjillevippen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0