Pysen får klara sig som kung utan mitt tittande

Robin är precis ankommen, men han hann inte vara här många minuter innan han förstörde kvällens planer. Jag och Bobbi är trogna Disney-fans och kvällen till ära hade han tagit med sig sin vhs-spelare bara för att vi skulle kunna titta klart på "Svärdet i stenen" i mitt rum. Men, (ett stort men) när videon var ikopplad och filmen istoppad började det knorra konstigt så min kära pv tryckte snabbt ut den igen, men den ville liksom inte riktigt, utan kom bara ut halvvägs. Efter Robins icke-finkänslighet så gick filmen sönder. Jahapp, där sprack den kvällen...

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0