När det virrar i knopp och kropp så släng chokladen och spring

Puh, nu är praktiken alltså slut! Och ja, jag dog inte dom här tre sista dagarna men ack så mycket trevligare jag kunde ha haft om jag hade fått vart kvar i Stenhagen. Haha, men måste nog erkänna att LL har sina stunder, trots allt.

Vad händer med mig!? Mitt shoppinghumör sjunker och sockerbehovet ökar, jag som trodde jag hade fått ordning på det här. Men, det är väl bara träna hårdare (faktiskt så gillar jag den tanken) och nu när skolan börjar igen så kommer timmarna på stan öka avsevärt (som jag har saknat!). Så my friends, nu i höstburret så kommer jag ha mer tid för att kura och mysa med en café mocca i handen och skvaller i öronen, förbered er!

Och dom omtalade stövlarna blev uthämtade igår! Men herr Beslut och fru Ångest  dök upp som ett brev på posten och min tvekan för att behålla dom dök upp. Eventuellt kommer en bild upp senare.

Trudelutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0