27 Mars - Från körkortsteori till bh

Gårdagen började med att mina nerver var fullstädigt okontrolerade. Men att jag hade nerver fick jag sannerligen en erfarenhet av, hualigen vad det pirrade i hela kroppen när jag var på väg till vägverket, för att inte tala om när jag väl hade satt mig på stolen och skulla börja körkortsteori-provet. Att kortet blev en skräckhistoria gjorde mig inte lugnare. Men, efter ca 30 min satt jag med resultatet framför ögonen, GODKÄNT, 64/65, gissa om jag dog! Måste erkännas att i den situationen kände jag mig odödlig, BÄST helt enkelt, fan vad underbart det var.

Resten av dagen/kvällen bestod av hoppning av Primus(Evves häst), fix hos Kattis och sedan People. Vi fick några överraskningar när vi kom till People, frågetecken sedan suckar, men det var som det var.
Sedan fick jag springa till bussen i högklackat, satans vad ont det gjorde!

Idag hade jag nån timmes utflyckt på stan i väntan på att kl skulle bli 12.55 då min buss skulle anlända. Efter några affärer kom jag in till New Yorker och fann en söt bh för bara en hundring så 'vafan' tänkte jag och tog med den och en t-shirt till provhytten. När den väl var på var den lite vass, därmed obekväm. Men den var riktigt fin och jag visste att Robin skulle tycka om den. Därför övervägde jag att köpa den, men plötsligt slog det mig vad fan jag höll på med?! Jag tänkte köpa ett obekvämt plagg enbart för att Robin skulle tycka den var snygg. Skulle han göra samma sak för mig? No waay! Suck, vad man inte förstår sig på sig själv ibland..

Bye

Ps. Jag köpte t-shirten iaf, den trivdes jag i. Ds.


Kommentarer
Cornelia

Äsch du va jättesöt! Fast vi borde bilda en "mörk-under-ögona-klubb" ..Fattar inte att jag alltid lyckas!
Hehe det där med natten kan vi ju ta en annan gång =P
Ses på krogen snart igen hoppas jag ;)

2008-03-28 @ 23:11:07
URL: http://Corrie89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0