25 Mars - typ.. 18 ?

Igår var den stora äntligen-myndig-dagen! Men tyvärr kan jag inte säga så stora saker om den. Hade magknip största delen av dagen, därmed sjönk min entusiasm rätt rejält. Jag är i stort sätt ALDRIG sjuk, men självklart så passar bakterierna på att bosätta sig i min mage den 24 mars. Robin bjöd på kinamat + bio (10 000, BC), och gav mig min parfym. Tacktack älskling. Självklart var jag tvungen att köpa cigg lagligt, hur töntigt det än var, höhö.

Imorse vid kvart över 5 kände bakterien inte för att vara kvar i min varma mage och bestämde sig därefter att klättra upp för halsen och for därefter ut ur munnen bakifrån. Usch, men halkbanan blev avklarad idag i varje fall, skoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0