20 Mars - kul att rubriken gör ont

Just nu vill jag bara skrika, gråta, döda men alldra mest gråta. FÖRLÅT SÅ JÄVLA MYCKET DÅ ATT JAG ÖVERHUVUDTAGET FINNS! Förlåt att jag inte gör som ni säger, förlåt att jag inte tycker som er, förlåt för att jag har känslor. Psykiskt tar det här totalt knäcken på mig och ja, ni ser bara på. ONT. Troligtvis vet dom flesta vad dom tre bokstäverna betyder och hur dom känns, så även jag. Fattar ni inte att jag snart inte vågar säga ett jävla förbannade skit till er, för rädslan och vetenskapen om hur ni kommer reagera. Tankarna tar så mycket energi, trötthet och huvudvärken kommer allt oftare och JAG PALLAR INTE.


( ja, hela inlägget är patetiskt och pinsamt, men det onda känns ändå )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0