9 juni - Mag jävel

I princip hela gårdagen + hela natten bestod av ett monster i magen. Somnade äntligen kl 6 imorse, men var ändå tvungen att vakna halv 7 för att ringa jobbet och sjukskriva mig. Insåg att jag ändå inte skulle göra någon nytta där när jag inte har någon kraft, ingen mat i magen och dödstrött efter smärta och sömnlös natt. Vid kvart över 2 inatt trodde jag att jag skulle bli galen, så till slut ringde jag sjukvårdsupplysningen och en väldigt trött Barbro svarade. Troligtvis har jag magkatarr ( hur det nu stavas ). Jag blev inte speciellt uppmuntrad, men skönt att få ett namn på smärtan till slut.


HURRA HURRA HURRA! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BROR!


Kommentarer
Evelina

Då vet du har jag har det jämt i stortsett . =/ .

2008-06-12 @ 22:19:52
mickis

Hej! Found you Frida ;)



2008-06-14 @ 23:42:01
URL: http://mickani.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0