Tis. 22 Juli - Shopping

Efter en tröttsam arbetsdag mötte jag upp Sofie på staden. Först och främst gick vi till skopunkten för att Sofie skulle byta sina skor som hade gått sönder efter en användning. Men hennes storlek var slut, men kassörskan var snäll och ringde och frågade Skopunkten vid IKEA , och yes, där fanns dom gyllene skorna i storlek 39 som dom så snällt skulle lägga undan åt oss.

Innan vi tog pärlan och for dit så var det besök på H&M, Gina, Kicks och Hemköp. För min del blev det make-up remover och pads på Kicks och en sallad + fanta på Hemköp. Sofie i sin tur köpte puder på H&M (värsta fyndet, 50 lapp).

På Skopunkten vid IKEA bytte Sofie till ett par hela skor , och jag bytte mina till ett par vita pumps.

Vita pums från Skopunkten, 149 :-


Imorgon åker jag och Ida till Örebro för att rocka loss på RixFm festival (jag kommer ligga och kräla på marken efter Brolle).

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0