Ons. 30 Juli - Lång weekend

Eftersom jag är en sån arbetsmyra så tog det slut med jobb idag (i och för sig kan det bero på att växter/ogräs/gräs inte orkar växa när det är så här varmt, men låter bättre om jag säger att jag jobbat för snabbt) så jag ringde till Larsson och klagade, och vet ni vad han sa ?! Jag får två dagar ledigt om jag vill! Åh så skönt, men jag funderar ändå på att åka dit några timmar på fredag för att kolla om det är något som behöver göras. Men morgondagen är alltså jobbfri.


"Moln och människor består till största delen av vatten
och föreställer ofta något de inte är."

Stig Johansson, UNT
 

Bye


Kommentarer
Ida

"Moln och människor består till största delen av vatten

och föreställer ofta något de inte är."



HAHHAHAHAHAHHAHAA klockern ju

2008-08-05 @ 20:54:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0