9 Juli - Tankar

Troligtvis så blir man inte ett dugg lyckligare av att vara snygg, ändå kan jag inte låta bli att önska och undra. Ja men tänk den där känslan, bara kliva upp ur sängen, klä på sig och gå ut och ändå så får du avundsjuka, längtansfulla, kåta (okej sista behövs inte) blickar efter dig. Något mer jag alltid har velat haft är en stark personlighet, tyvärr är detta inget man sparar ihop pengar till för att därefter gå och köpa. Nej, sin personlighet föds man med/till, när detta blev en uppenbarelse för mig kom en djup suck nånstans där nerifrån magen. Vad gör då sånna som mig, halvtaskigt utseende och en helt blank personlighet, för att överleva livet? Jo, troligtvis går dom ut som vanligt, är så där tråkigt normal och ingen märker överhuvudtaget att man finns.

Haha jaja, det får väl vara dagens deppigheter, något glädjande är att jag återfått min otursamme mobil! Den ser ut/verkar fungera, men om bara några månader, kanske sisådär september eller nåt, då kommer den knasa igen, ska vi sätta en hundring på det!? Uscha, för att citera Allan "DU OCH MOBILER FRIDA".

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0