7 Juli - Jesus och Noak och jag

Första ensamma dagen avklarad på jobbet. FY SATAN säger jag bara, ligga och krypa i rabatter när det regnar hamnar nog på topp-10-listan över fruktansvärt ovärda saker. Att sen gå och sätta sig i en tom bod höjer inte humöret, men va fan, bara 4 dagar kvar till semester!

Idag lekte jag Jesus hela eftermiddagen. Ja, för visst var det väl han som kunde gå på vatten? Det var det jag sysselsatte mig med efter kl 12, eftersom mina skor ofrivilligt blev fyllda med vatten. En snabb tanke blev ägnad åt Noak också, trodde det var dags för vår tids syndaflod. Men eftersom Gud inte hade talat om att det var dags att bygga en ark så skippade jag den tanken ganska fort(när fan blev jag troende?!).

I lördags morse åkte ju Robin, Patrik och Adde till Härjedalen och redan efter ett halv dygn höll mitt hjärta på att brista av längtan efter gullet, gissa om att min kropp värker nu, nu när det gått 3 dagar!

Bye


Kommentarer
Johanna

bara skriva hur du vill ha din blogg och skicka bilder så ska jag försöka fixa till de ^^

2008-07-07 @ 22:29:49
URL: http://sockerbiten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0