3 Juni - Ekonomisk tioårig snubbe

Blev väldigt få timmars sömn inatt, men helt klart värt det. Jag och Robin låg och snackade, på riktigt! Ni anar inte hur sköönt det var. På riktigt, ja men ni fattar, när man pratar och pratar och tiden går men det känns ändå som det knappt gått 10 minuter. Det var så länge sedan, känns som att vi aldrig är med varandra längre. Vi träffas på kvällen, i princip aldrig före kl 21 och då är det dax att gå och lägga sig eftersom båda två jobbar. Sedan går jag upp tjugo över 5, säger pusshej innan jag går, sedan sover vi med varandra på kvällen igen, och så snurrar det runt. Har saknat oss älskling, verkligen.

Haha, så jävla synd att gubbarna går på semester imorgon, kommer verkligen sakna dom! Vi jobbar bredvid en fotbollsplan och idag när ett gäng 10åriga grabbar spelade där så hörde vi plötsligen "Gratis hora!" Jag började asflabba men när inte dom andra skrattade och Tores komentar var "Vad säger dom?!" så hostade jag till och försökte kämpa emot skrattet eftersom det verkade som att gubbarna tog illa vid sig. Men när Tore fortsätter med "Ungjävlarna ska fan lära sig att horor kostar pengar, dom är fan inte gratis" och brister sedan ut med sitt härliga garv så insåg jag vilken satans tur jag har, tur att just jag fick ha just dom att dela hela dagarna med.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0