24 Juli - Svammel och kärlek

Åh, igår var det Rix Fm Festival i Örebro som gällde med Ida. JAG ÄR TOTALT STÖRTFÖRÄLSKAD I DEN MANNEN! Nej, inte Robin (jo, i och för sig han med) men nu är det BROLLE jag snackar om. Jag är exakt lika löjlig och fjompig som alla fjortistjejer, men åh vilken man! Kunde knappt slita blicken från läckerbiten. Så, det var helt klart värt dom 4 timmarna det blev i bilen även om dom som skulle få igång publiken var helt värdelösa och dom höll på i 50 MINUTER?!
Brolle

Även Robin var med (notera; endast i bilen). Medans Ida och jag stod och slängde trånade blickar efter puddingen så umgicks Robin med sin söta syter Becca som för övrigt är alldeles för snäll! Hon och hennes kille hade vart utomlands och köpt en skitsnygg plånbok till mig där, thanks.

Puh, kände att det här bara blev massa ordsvammel, solsting?

Bye

(Ps. Gott folk, har ni märkt vilket väder vi fått?! SOMMAREN ÄR HÄR! Ds.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0