2 Juni - Röd bläckfisk i hallongrottan

Igår var det 1½ år med Robin, och tja, vad gjorde vi? Jo vi umgicks med vänner, på olika håll. Visst är vi romantiska av oss, kärleken bara sprudlar! Jag försökta i alla fall vara lite gullig, köpte 2 filmer och choklad, även en svart bh som jag visste att han skulle tycka om men inte fick man mycket tillbaka.

JA jag vet att mitt mellannamn är Butter just nu. Egentligen ska jag vara glad, jag skulle inte kunna få någon bättre än Robin men det är snart röda veckan och jag blir så jäkla känslig dagarna innan. Som Tommy på jobbet såg att jag inte var på topp, och när han frågade om jag var lite låg idag så ville jag bara ställa mig och böla. Som tur var tog jag mig samman (gud vad jag är stel och svensk) och log och nickade lite smått.

Bye


Kommentarer
Jessica

Tråkigt att ni inte firade tillsammans "/. Jag och Kristian skulle ha firat ett halvår samma datum men han är i Skåne. Förövrigt är jag inne i samma vecka som dig, inte alltid det roligaste! Krams

2008-07-03 @ 20:39:56
URL: http://jjesscaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0