12 juli - Fredag hela veckan!

Igår gick jag och Kattis ut  för att fira min SEMESTER! Åh, ni anar inte hur härligt detta känns, gudomligt. Det enda svarta molnet på min himel nu är att denna vecka troligtvis kommer vara den kortaste på hela året, yiiha.

Men i alla fall, efter en halvdag på jobbet, lite snack med Tommy(oh saknar mina gubbar!) och lite "håppla påålle" så började kvällen hemma hos Kattis pappa(som för övrigt inte var hemma). Efter en stund kom även saknade Tobbe och gjorde oss sällis en stund. Efter skratt och snack skjutsade en snäll Tobbe ner mig och Kattis till staden där vi kilade in på People och dansade så svetten sprutade!

Under kvällen träffade jag nästan halva klassen (läs 3 personer) och jag blev riktigt förvånad när känslan slog mig att jag faktiskt saknade störda BP2c (som förövrigt kommer bli BP3c om någon månad med ytterligare utökningar från E-klassen).

När Kattis och jag ömmade och sömnade drog vi oss mot McD med varsin kille i huvudet. 3 cheeseburgare tryckte jag i mig (JA jag var hungrig) och sedan knallade vi till varsin buss.
Trött imorse? JA, men helt acceptabelt.

Bye

(Ps. Tack du snälle man som lånade ut din mobil i ett akut nödläge på bussen. Ds.)


Kommentarer
ida

hahaha :D kul ju !

2008-07-22 @ 20:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0