8 Februari - sol

Ja men visst är det  vårkänslor när man nyser på grund av solen !



På dom där 20 minutrarna det tar att gå till skolan från Robin så hinner jag ha många tankar snurrandes i huvudet. En tanke som for upp idag var ; tänk vad mysigt att ha en pojkvän som går i skolan! Ja men erkänn, visst låter det sjukt!? Alla vill ha äldre killar, och jag går och längtar efetr en skolpojke(observera inte någon speciell person). Men att gå upp samma tid på morgonen, att vara så där morgontrötta på det där sättet man bara kan vara när man vet att man ska till skolan, gå hand i hand utan några ord (för att man är för trött för att prata), undantag vissa dagar när man vaknat extra tidigt för att därefter ha morgonsex, då man är så där pigg att man har miljoner saker att prata om. Den där pussen innan man går till varsitt klassrum, åhh.. Ja, jag saknar det. Och ja, antagligen är min längtan efter en skolpojke (usch vad peddo det låter) ett säkert tecken på min 18-årskris. Hualigen !

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0