5 Februari - Fetti

Tack och lov att jag inte litade på min mamma idag. Då hade dagen slutat i djupa tårar(öh om tårar ens kan vara djupa?). För jag tog helt och hållet för givet att hon hade köpt semlor tills idag, men som tur var (tack gud) så ringde jag och frågade, och NEJ hon jobbade och hade inte köpt. Panikringde till pappsen och han började högt fundera på vart han skulle köpa dom. Köp dom var du vill svarade jag och tänkte precis säga hej och lägga på när han bara fortsatte sin egna diskution. Suck, vad gör man.

Och jag kan faktiskt stolt säga att det kommer bli min första semla i år, jag har alltså hållt mig till den rätta dagen och inte tjuvstartat! Visst är det lite duktigt ändå, jag menar.. Så tidigt som dom säljer ut semlor och gör reklam så är det ju inte ett plus med min största svaghet; söt-suget.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0