4 Februari - Helgen

Oj, har haft fullt upp hela helgen så har tyvärr inte hunnit skrivit något här.

Men helgen startade härligt med tjejkväll hos Emelie. Skojskoj tjejer , det var verkligen precis det jag behövde. Fikade lite chokladkaka till Idas ära, sedan slank nån snapps och ett antal red russian ner i en törstig hals. Golvet fylldes med dans och nånstans där i mitten blev Emelie bortrövad i en bil(volvo om jag inte minns fel). Efter många obesvarade telefonsamtal återfanns tösen i fullt tillstånd (tvåtydligt budskap där).
När vi sedan tog sista bussen (tyvärr redan vid 23-tiden) så möttes Johnny, Simon och Frida vid stationen efter en kisspaus bredvid en snubbe. Haha kanske lite till överdrift där, men vad fan.
Lördagen sveptes förbi i ett nafs tack vare jobb + Zebbe-time. Söndagen startade även den med jobb och därefter åter igen Zebbe(den dagen min man försvinner kommer jag bokstavligen gråta mig till döds). Men denna kväll övningskörde jag till Ida för att ge henne en grattis-på-18-års-dagen-kram. Tänka sig, min bästis har blivit stor nu.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0