20 Februari - Sömnigt oförstående

Haha jag lyckades somna halv 9 igår. HALV 9 ?! Yes, jag kände mig lyckad. Men Robin förstörde lyckan(nja, lite glad blev jag nog) genom att ringa 20 min senare. Som vanligt har jag inget minne av hur jag tog mig till fönstret där mobilen ligger, ingen aning hur jag svarade. Vaknade till nångång när jag mummlade; "Jag tror jag sover.." Sedan hörde jag Robins huvudsakliga orsak till att han ringde; tala om att han skulle komma runt 10. Sedan damp jag ner i sängen och ja, igen aning om hur många hundradelar det tog att somna, men inte var det många.

Mina första ord imorse var; "Åh är du här ?!" (läs det mummligt, för det var på det sättet det kom ur min mun). Tog nån minut innan jag kopplade samtalet  från igår till att kl var 5 på morgonen och att det var ett antal timmar sen han hade placerat sig i sängen.

Hahah ja inte är jag nån glödlampa när jag är trött inte..

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0