18 Februari - Sportlov

Sportlovet började idag, därmer alltså en veckas arbete hos brorsan(Skuttunge m&b). La stuprör och dränering, tanken var även att singla grundet, men ack, inte lätt när materialet tar slut. Trotts att vi även fick lägga rör, fylla igen och sätta brunn i diket som går längs tomten så blev det mycket överflödig tid då jag och Gränby fick rulla tummarna, eller i mitt fall ta fram all krafft jag hade för att inte låta ögonlocken falla ihop.

I lördags var det firande av Jakob som fyllde 20 hela år. Detta skedde hemma hos honom med folk jag både kände och tvärtom. Jag hade supertrevligt, och ser gärna en repris på detta.

Återigen får jag kämpa emot  att mina ögonlock envisas med att tycka om tyngdlagen, därigenom slog tanken mig att jag borde gå och lägga mig så att jag åtminstone får 7-8 timmars sömn. Annars kommer denna vecka bli en lång mardröm..

Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0