11 Februari - Mysterium

Appropå i lördags.. VEM I SVERIGE ÄR SÅ SJUK ATT RÖSTA PÅ DET DÄR GUBBÄKLET?! Förlåt, men för det första var inte ens låten bra, bara upprepande heela tiden. För det andra är han en kaxig skitstövel, och i och med att han kom vidare till Globen ändrades inte hans attityd till det bättre direkt, snarare mottsattsen. För det tredje så är han helt enkelt vidrig. Med det menar jag inte att man måste vara snygg och ung för att vara bra, men slå ihop dom där 3 punkterna och vad får vi? Ett brölande, äkligt, stroppigt slem-monster.
I och för sig bryr jag mig väl egentligen inte så himla mycket om melodifestivalen, men kan ändå inte låta bli och undra vilka tappade människor som röstade.

Dagen startade med panikkänslor. Vart    är     min    mobil? Letade genom Robins rum och min jacka ca 3462 ggr, för att därefter ta hemtelefonen och ringa till den. Piiiip, knaster knaster knaster. Och exakt vad menas med det?! Mobilen var inte avstängd men inte på? Lät som att någon svarade utan att säga något. USCH ! Men jag fann ett svar på mitt mysterium och mobilen är nu i säkra händer(förhoppningsvis?).

Måste också tillägga att jag och Robin sov gudomligt med nya täcket.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0